Pewien weekend w Wielkiej Łomnicy – Natur Resort

Posty, w których opisuję nasze „małe i duże podróże”, najbardziej cieszą się popularnością wśród moich czytelników, co mnie ogromnie cieszy bo uwielbiam je tworzyć. To swego  rodzaju pamiątka. O każdej porze dnia i nocy mogę wejść na bloga i przypomnieć sobie, gdzie byłam dwa/trzy lata temu, jaki kraj odwiedziłam, etc. Jeszcze bardziej motywuje mnie fakt, kiedy widzę, że korzystacie z moich polecajek, albo pytacie o porady! Podróże są sporą częścią mojego życia, podróżując spełniam swoje małe marzenia, czuję się szczęśliwa. Oby więcej wypadów. Zdradzę już dzisiaj, że szykuje nam się coś na przełomie marzec/kwiecień – mam nadzieję, że wszystko wypali.

Wielka Łomnica - Słowacja

Mieliśmy być w całkiem innym miejscu, ale los tak chciał, że wylądowaliśmy w Wielkiej Łomnicy w domkach Natur Resort.

Natur Resort, nocleg w Wielkiej łomnicy na Słowacji

Początkowo plan był taki – jedziemy do domku w lesie, wybieramy się na trekking w las,  chillujemy. Ze względu na trudne warunki dojazdowe do domku w lesie, o czym dowiedzieliśmy się kilka dni przed planowanym wyjazdem, szybko zmieniliśmy lokum. Mimo, iż mocno nakręciłam się na pierwszą lokalizację, to jej alternatywa również była świetna.

Natur Resort

To niewielkie domki położone w okolicy Wielkiej Łomnicy z genialnym widokiem na Tatry od strony słowackiej. Jeśli pogoda się uda, nie będziesz chciał/a stamtąd wrócić. Na miejscu znajdziesz szereg domków do wynajęcia oraz restaurację z przepysznymi śniadaniami. Lokalizacja: 7 km od Tatrzańskiego Parku Narodowego, a więc idealna miejscówka dla narciarzy, snowboardzistów czy osób lubiących szlaki górskie.

Pewien weekend w Wielkiej Łomnicy – Natur Resort

Domek, który otrzymaliśmy składał się z kilku części. Niewielki korytarzyk prowadzący do kuchni połączonej z salonem i wypoczynkiem, osobnej łazienki oraz osobnej sypialni. Wszystko utrzymane w drewnianym klimacie, co miało swój urok. Domek czysty, zadbany, z przyjemnością bym została w nim kilka dni dużej. Atutem była dobrze wyposażona kuchnia, dzięki czemu można było przygotować sobie posiłek.

Natur Resort, nocleg w Wielkiej łomnicy na Słowacji

Brakowało tylko jednej rzeczy – sauny, i  byłabym w siódmym niebie. W domku Natur Resort spędziliśmy dwie noce i z czystym sumieniem polecam, tym bardziej, że cena nie była wygórowana – 721 zł / 2 osoby ze śniadaniem. W Polsce za domek w takim standardzie na pewno zapłacilibyśmy więcej.

Podczas naszego pobytu w Wielkiej Łomnicy wybraliśmy się na dłuższy spacer w głąb lasu, odpoczęliśmy, wcisnęliśmy reset i chociaż na chwilę zmieniliśmy otoczenie. Polecam wszystkim taki wypad!

Zamierzamy wrócić w tamte okolice w maju i wyruszyć na szlak!